میرعماد

نقاش بزرگ ایرانی

میرعماد

نقاش بزرگ ایرانی

۱ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

نحوه پاک سازی دستگاه چاپ لیبل

دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲ ب.ظ

لایتنینگ لیبلز از آخرین فناوری به عنوان بخشی از خدمات چاپ لیبل برتر و همه کاره ما استفاده می کند. ما معتقدیم که برچسب‌ها و برچسب‌های سفارشی با کیفیت بالا را تنها با استفاده از بهترین مواد برچسب محصول Avery Dennison ایجاد می‌کنیم. برای سال‌ها، Avery Dennison، یک سازمان Fortune 500، به عنوان پیشرو در صنعت در عرضه مواد برچسب محصولات با بالاترین کیفیت شناخته شده است. لایتنینگ لیبلز با Avery Dennison برای تامین مواد برچسب برای انواع محصولات، از جمله برچسب بطری، برچسب مواد غذایی، برچسب ویپ، برچسب محصول شاهدانه، لیبل رول سفارشی و موارد دیگر شریک شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مواد ما، ویدیوی کوتاه زیر را تماشا کنید:

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد لیبل حرارتی  کلیک کنید

 

 

? برچسب های مقاوم در برابر روغن و آب

? قابل جابجایی

? ضد آب و هوا

? سهام کاغذ

? سازگار با محیط زیست

? لمینت ها

 

 

 

برچسب های ضد آب و روغن

 

برچسب های سفید BOPP

برچسب های باپ سفید

 

برچسب های سفید BOPP رایج ترین مواد مورد استفاده ما هستند و برای اکثر کاربردها مناسب هستند. لیبل های سفید BOPP با مواد پلی پروپیلن ساخته شده و دارای چسب دائمی هستند. در برابر آب و روغن ها نفوذ ناپذیر است و به ویژه برای محصولات حمام و بدن و همچنین محصولات غذایی و نوشیدنی مناسب است. برای ظروف با قطر 1 اینچ یا کمتر، توصیه می کنیم از مواد بالم لب خود استفاده کنید که دارای همان ویژگی های استوک صورت با چسب تهاجمی تر است.

 

پاک کردن برچسب های BOPP

پاک کردن برچسب های bopp

 

برچسب های Clear BOPP نسخه واضحی از مواد پلی پروپیلن (BOPP) هستند. این همان ویژگی های ضد آب سفید BOPP است. برچسب‌های Clear BOPP بیشتر ظاهر «بدون برچسب» را ارائه می‌دهند و همچنین برای برچسب‌های پنجره مناسب هستند (جایی که چاپ معکوس تصویر اجازه می‌دهد برچسب در داخل یک پنجره شیشه‌ای اعمال شود و از بیرون دیده شود). برای ظروف با قطر 1 اینچ یا کمتر، توصیه می کنیم از مواد بالم لب خود استفاده کنید که دارای همان ویژگی های استوک صورت با چسب تهاجمی تر است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد لیبل صدفی  کلیک کنید

 

 

برچسب BOPP کروم (نقره ای).

برچسب های کروم بوپ

 

مواد برچسب کروم BOPP همان ویژگی‌های مقاوم در برابر آب و روغن را مانند White BOPP و Clear BOPP ما دارند، اما ظاهری «آینه‌مانند» از کروم براق دارند. برای ظروف با قطر 1 اینچ یا کمتر، توصیه می کنیم از مواد بالم لب خود استفاده کنید که دارای همان ویژگی های استوک صورت با چسب تهاجمی تر است.

 

مواد لیبل بالم لب

مواد برچسب بالم لب

به طور خاص برای محصولات بالم لب ساخته شده و در رنگ های سفید BOPP، BOPP شفاف و BOPP کرومی با چسب تهاجمی برای حفظ چسبندگی محکم روی محصولات موجود است. این ماده در برابر آب و روغن مقاوم است و چروک و لکه نمی شود.

 

برچسب های طلایی BOPP

برچسب های باپ طلایی

 

مواد برچسب طلایی BOPP همان ویژگی‌های مقاوم در برابر آب و روغن را مانند White BOPP و Clear BOPP ما دارد، اما ظاهری زیبا و تزئینی از طلای براق و بازتابنده دارد.

 

 

 

برچسب های قابل جابجایی

 

برچسب های سفید قابل جابجایی BOPP

برچسب های سفید قابل جابجایی bopp

 

مواد برچسب سفید BOPP قابل جابجایی مانند BOPP استاندارد ما است، اما دارای یک چسب ویژه و "کمتر تهاجمی" است که به شما امکان می دهد برچسب را پس از استفاده برداشته یا مجدداً در جای خود قرار دهید. بسته به سطحی که روی آن اعمال می شود، آزمایش مشتری به شدت توصیه می شود. ما می توانیم نمونه های برچسب را برای این منظور ارائه دهیم.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد چاپ فلکسو  کلیک کنید

 

 

برگردان پنجره (شفاف/فوق العاده قابل جابجایی)

برگردان پنجره (روشن/فوق العاده قابل جابجایی)

 

ما این گزینه برگردان پنجره را به عنوان جایگزینی برای چسبندگی استاتیک ارائه می دهیم. استاک صورت شفاف با وضوح عالی است. این چسب یک چسب فوق العاده قابل جابجایی است که دارای مقاومت عالی در برابر آب و هوا و مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش است. به طور تمیز از طیف گسترده ای از بسترها بدون ایجاد لکه یا شبح پاک می شود. چرا نگران باقی ماندن چسب های استاتیک باشید در حالی که می توانید چسب قابل جابجایی در آنجا داشته باشید تا آن را در جای خود نگه دارید؟

 

 

 

برچسب های ضد آب و هوا

 

مواد لیبل فشرده

مواد برچسب فشرده

 

یک فیلم سفید 3 میل که برای کاربردهای فشرده مناسب تر است. ثابت شده است که مواد برچسب قابل فشار در کاربردهای مختلف به خوبی کار می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که برای شما خوب عمل خواهد کرد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد لیبل پشت چسبدار  کلیک کنید

 

 

برچسب های وینیل انعطاف پذیر سفید

برچسب های وینیل انعطاف پذیر سفید

 

برچسب های سفید وینیل انعطاف پذیر مهم ترین مواد ما هستند. وینیل ضخیم‌تر از BOPP است و برای کاربردهای خارج از منزل که به استحکام و دوام بیشتری نیاز است یا در مواردی که قرار گرفتن طولانی در معرض عناصر مشکل است، مناسب‌تر است.

 

 

 

سهام کاغذ

 

برچسب های براق بازیگران

لیبل های براق ریخته گری

 

برچسب های Cast Gloss به طور خاص برای صنعت شراب طراحی شده اند. این بر پایه کاغذ با روکش سفید بسیار براق است. همان چسب

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد لیبل چاپی  کلیک کنید

 

 

بهترین مناسب برای برچسب های شراب، برچسب های کلاسیک کرست با کاغذ سفید با روکش مات مات ساخته شده اند. برچسب های کلاسیک کرست برای لمینیت مناسب نیستند و بنابراین در برابر آب مقاوم نیستند. همان چسب و آستر به عنوان Estate #9.

 

برچسب های کاغذی شماره 9

برچسب های کاغذی شماره 9

 

این یک گزینه عالی برای برچسب های شراب، غذاهای لذیذ و یا برنامه هایی است که در آن یک روکش بافت مورد نظر است. برچسب‌های کاغذی Estate شماره 9 مانند BOPP در برابر آب مقاوم یا بادوام نیستند، اما رنگ کرم روشن و بافت آن، حسی از "غیر معمول" را به محصول مناسب اضافه می‌کند. دارای یک چسب مخصوص (قابل جدا شدن در آب داغ 100+ درجه) و یک آستر قوی تر مخصوصاً برای کاربرد ماشین. برای لمینیت مناسب نیست.

 

لیبل پارچه ساتن

برچسب پارچه ساتن

 

برچسب‌های پارچه‌ای ساتن استات ما برای برچسب‌های شراب یا روح ایده‌آل هستند! مواد برچسب پارچه ساتن ما بسته بندی محصول شما را POP می کند. آستر قوی تر برای کاربرد ماشینی مناسب است. بسته به صورت، بستر، دمای آب و زمان ماندن، برچسب ممکن است در آب داغ برداشته شود.

 

 

 

برچسب های سازگار با محیط زیست

 

مواد برچسب کنف پایدار

برچسب های بیوستون

 

این فیس استوک که از خمیر گیاه شاهدانه ساخته شده است، ظاهری طبیعی و بافتی غنی دارد. این محصول با 50% کنف و 50% ضایعات پس از مصرف تولید می شود. این فیس استوک دارای سطح صاف، ظاهری ارگانیک و دارای خواص مقاومت مرطوب برای افزایش عملکرد در محیط های مرطوب است. مواد کنفی نباید لمینیت شوند

 

برچسب های بیوستون

برچسب های بیوستون

 

یکی از گزینه های سازگار با محیط زیست ما، Biostone از سنگ ساخته شده است و از درخت استفاده نمی شود. این کاغذ سنگی مقاوم در برابر آب و ذاتاً محکم و بادوام است. مواد بیوستون نباید لمینیت شوند.

 

برچسب های کرافت (بازیافت شده).

برچسب های کرافت (بازیافت شده).

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد لیبل گلاسه  کلیک کنید

 

 

برچسب های کرافت 100? با مواد زائد پس از مصرف بازیافت می شوند. این یک ماده کاغذی 55# است که در صورت تمایل به ظاهر "خاکی" گزینه فوق العاده ای است. آستر قوی تر برای کاربرد ماشینی مناسب است. بسته به صورت، بستر، دمای آب و زمان ماندن، برچسب ممکن است در آب داغ برداشته شود. برای لمینیت مناسب نیست. بنابراین در برابر آب یا روغن مقاوم نیست.

 

لیبل های مخملی (بازیافت شده).

لیبل های بافتنی (بازیافت شده).

 

یک انتخاب عالی "سبز"، برچسب Vellum 60# 100? با 100? مواد زائد پس از مصرف بازیافت می شود. لیبل های بازیافتی ولوم را نمی توان لمینیت کرد. در برابر آب و روغن مقاوم نیست. آستر قوی تر برای کاربرد ماشینی مناسب است. بسته به صورت، بستر، دمای آب و زمان ماندن، برچسب ممکن است در آب داغ برداشته شود.

 

 

 

لمینت ها

براقیت بالا

براقیت بالا محبوب ترین لمینت ما است. این کم هزینه ترین گزینه است و از برچسب محافظت می کند و براقیت بالایی دارد.

 

مات

لمینت مات به لیبل شما روکشی کدر و غیر براق می دهد. برخی از مشتریان بر این باورند که این امر به یک ظاهر "طبیعی" دست می یابد.

 

انتقال حرارت

این یک لمینت براق است که برای کار با اکثر چاپگرهای انتقال حرارتی که بیش از حد چاپ می شوند طراحی شده است. توصیه می کنیم قبل از سفارش این لمینت، ابتدا نمونه هایی را برای آزمایش از طریق چاپگر خود دریافت کنید.

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد لیبل خام  کلیک کنید

 

 

براق کننده UV Outdoor

همانطور که از نام آن پیداست بهترین استفاده برای برچسب هایی است که در فضای باز استفاده می شود. دارای براقیت بالا با مقاومت عالی در برابر اشعه ماوراء بنفش. برای بادوام ترین برچسب در فضای باز، بهتر است با مواد وینیل ما جفت شود.

  • میرعماد شریعتی