میرعماد

نقاش بزرگ ایرانی

میرعماد

نقاش بزرگ ایرانی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

نحوه چاپ لیبل پشت چسبدار + عکس

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰ ب.ظ

ما بسیار خوشحال بودیم که اسپانسر لیبل در جوایز سیدر نیوزیلند 2017 بودیم. این اولین سال حمایت ما از جوایز بود که در روز جمعه 3 نوامبر در نلسون برگزار شد. ما خوشحال شدیم که جایزه لیبل را دریافت کرد - آفرین. یک فریاد بزرگ برای همه کسانی که نامزد شده اند و به ویژه برندگان جوایز. این فرصتی باورنکردنی برای هالی بود تا با محرک‌ها و تکان‌دهنده‌های صنعت سیدر  دست و پا کند.
موری دیویس، مدیر فروش NZ ما، در مراسم جوایز شرکت کرد و این امتیاز را داشت که قبل از اعلام جوایز با جمعیت صحبت کند. موری جایزه معتبر  را به صاحب برای سیدر اهدا کرد.

واضح بود که نبوغ و اشتیاق خوب قدیمی کیوی اجزای کلیدی برای یک سیب سیب موفق هستند. و برای اندازه گیری خوب، مقداری فروتنی کیوی از همه کسانی که جوایز خود را دریافت کردند، درخشید.

جوایز مصادف شد با جشنواره سیدر نیوزیلند که در روز شنبه دنبال شد. این جشنواره در دومین سال خود است و همه چیز را جشن می گیرد. این یک فرصت عالی برای عموم مردم بود تا موفقیت ها را جشن بگیرند و طیف وسیعی از سیب های سیب را که کشور ارائه می دهد بچشند.

 

 

ما هیجان زده هستیم که رسماً راه اندازی را درلیبل اعلام کنیم! پرس برچسب فلکسو جدید ما با سرعت بالا اجرا شده است و آموزش روی روکش نوار چسب که به تازگی وارد شده در حال انجام است. کارشناسان بسته بندی  مستقر در بریتانیا در کنار تیم کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که ما یک راه اندازی روان و کارآمد داریم.

لاینرلس طیف وسیعی از مزایای لیبل پشت چسبدار عملکردی و نمایشی را در اختیار شما قرار می دهد از جمله:

 

توانایی تقویت برند خود با ارائه 360 درجه

کاهش ردپای محیطی شما به دلیل اینکه لاینر وجود ندارد، بنابراین هیچ زباله ای وجود ندارد

تطبیق پذیری برای تزئین قالب های مختلف بسته بندی

بهبود بهره وری شما با اندازه رول بزرگتر/تغییرهای کمتر

برنامه خودکار

راه حل ایده آل برای محصولات غذایی با برچسب سخت

با تیم کارشناسان برچسب ما تماس بگیرید تا در مورد قابلیت جدید بیشتر بدانید.

 

لیبل برنامه ای است که به صاحبان برند کمک می کند بسته بندی هایی را طراحی کنند که در پایان عمر قابل بازیافت باشد و به مصرف کنندگان اطلاعاتی در مورد نحوه بازیافت صحیح محصولات می دهد. بسیاری از مصرف کنندگان فکر می کنند که بازیافت را به درستی انجام می دهند، اما تحقیقات نشان می دهد که 99٪ هنوز اقلام را در سطل اشتباه می اندازند. ARL در سال 2018 راه‌اندازی شد و گزارش اخیر شورای بازیافت استرالیا نشان داد که 23 درصد از محصولات موجود در قفسه‌های سوپرمارکت‌های استرالیا اکنون حاوی هستند و بیش از لیبل خام شرکت از این برنامه استفاده می‌کنند. ما مطمئناً شاهد افزایش تعداد برچسب هایی هستیم که با موجود در اثر هنری چاپ می کنیم!

طرح که توسط سازمان پیمان بسته‌بندی استرالیا، طراحی شده است، با هدف افزایش نرخ بازیافت و بازیابی و همچنین کمک به جریان بازیافت پاک‌تر است. توسط پورتال ارزیابی قابلیت بازیافت بسته بندی (لیبل)، یک ابزار آنلاین رایگان برای اعضای سازمان پیمان بسته بندی استرالیا که قابلیت بازیافت بسته بندی را برای سیستم های بازیابی در استرالیا و نیوزیلند ارزیابی می کند، تامین می شود. مجموعه ای از عوامل را در نظر می گیرد که می توانند بر قابلیت بازیافت تأثیر بگذارند، از جمله:

 

شکل، اندازه و وزن بسته بندی

جوهرها

چسب ها

مواد

در دسترس بودن خدمات مجموعه

نحوه رفتار بسته بندی در یک مرکز بازیابی مواد

چگونه در تسهیلات پردازش بعدی رفتار خواهد کرد، به عنوان مثال. کارخانه های کاغذ و ذوب آلومینیوم

سپس این ابزار پیام‌های قابل اجرا روی بسته را برای صاحبان برند ایجاد می‌کند تا در برچسب‌های خود قرار دهند. دستورالعمل های واضح و دقیق به مصرف کننده می گوید که چگونه هر جزء قابل جداسازی بسته بندی را دور بیندازد.

 

به‌عنوان عضو سازمان پیمان بسته‌بندی استرالیا ( لیبل ) از سال 2013، ما از مشاهده ادامه پذیرش این برنامه خرسندیم و مشتریان خود را تشویق می‌کنیم که از ARL روی برچسب‌های خود استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ARL، برای مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید یا به وب سایت سازمان پیمان بسته بندی استرالیا مراجعه کنید.

 

لیبل اخیراً با بر روی یک لیبل جدید کار کرد تا سری رام های خود را با نام تجاری جدید راه اندازی کند.

 

رام برنده جایزه نیاز به برچسبی داشت که به اندازه محصول منحصربفرد بود و ما با تیم کار کردیم تا با استفاده از متریال بافت ممتاز خود، آن را ایجاد کنیم.

 

برای آشنایی با نحوه حل چالش برچسب‌گذاری آنها، ادامه دهید.

مایک براون و اندرو آنتونوویچ پس از سال‌ها تحمل رام‌های معمولی که هرگز به درستی نمی‌آمدند، تصمیم گرفتند خودشان رام‌های عالی را ایجاد کنند. به مدت 18 ماه، این دو نفر اولین هلمسمن را ساختند، یکی از اشتها آورترین رام های تند کارائیب که وارد بازار نیوزلند شد.

 

به دنبال موفقیت چشمگیر رام ادویه دار خود، لیبل حرارتی این برچسب برنده جایزه تصمیم گرفتند نام را تغییر دهند و سری جدیدی از رام ها را عرضه کنند. آنها به دنبال الهام گرفتن از طرح ها، مواد و زیبایی شناسی دیگر برچسب های ارواح ممتاز بودند. در طول این کشف بود که آنها با طرح برچسب جین آمریکایی روبرو شدند که برای حواس آنها جذاب بود. آنها پیتر رادیچ، مدیر خلاق را درگیر کردند تا برخی از این عناصر طراحی را در ظاهر جدید بگنجاند.

 

راه حل

تیم کارشناسان برچسب ما با لیبل ملاقات کردند و در آنجا مجموعه مواد ممتاز خود را ارائه کردیم و توجه ویژه ای به مواد بافتی داشتیم که حس لامسه مورد نظر را ارائه می کرد. ما ویژگی‌های برچسب، از جمله تمایل به استفاده از فویل و برجسته‌سازی را مورد بحث قرار دادیم و خاطرنشان کردیم که محافظت در برابر رطوبت اضافی برای این پروژه خاص مورد نیاز نیست.

ما استفاده از متریال خود را به دلیل پوشش نمدی با بافت سفید درخشان آن توصیه می کنیم. این استوک کاغذ خودچسب دارای گواهی زنجیره نگهداری است.

  • میرعماد شریعتی

تاریخچه لیبل چاپی + عکس

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ

ابعاد با لایه بندی روکش ها و تزئینات مختلف ایجاد شده است. برچسب اصلی برچسب کارت کریسمس Hally Labels است - Holographicoat چاپ شده روی فیلم نقره ای و ویژگی های آن:

لمینت لمسی نرم - یک روکش مات مجلل و صاف با احساسی مخملی-نرم
پوشش پوست مار - ایجاد ظاهری بافتی شبیه پوست مار
روکش یخی Naseby – برای پوشش مرواریدی درخشان
Holographicoat – ایجاد یک جلوه هولوگرافی شفاف بر روی عناصر طراحی انتخاب شده (تصویر سمت راست)
پوشش براق نقطه ای - برای کنتراست نهایی در برابر لمینیت لمسی نرم
و همه به صورت خطی در یک پاس چاپ می شوند.

برچسب سکه ثانویه دارای فویل و برجسته است و بر روی کاغذ ضخیم ایده آل برای برجسته سازی سنگین چاپ می شود.

با تشکر از تیم کرایست چرچ ما که کار فوق العاده ای انجام داد.

کارت های ما راه خود را به سمت مشتریان ما پیش می برند... چشمانتان را دور نگه دارید! از طرف دیگر، می توانید نمونه ای را از تیم کارشناسان برچسب ما درخواست کنید.

فصلی پر از شادی و سلامتی برای شما و عزیزانتان آرزومندیم.

1/5

 

گزینه های زیادی برای چاپ لیبل مدال وجود دارد. ما می توانیم آثار هنری مدال را در برچسب های موجود شما بگنجانیم. می توانیم برچسب مدال را جداگانه چاپ کنیم. یا می توانیم چندین مدال را با هم در یک برچسب تبلیغاتی بزرگ ترکیب کنیم.

 

ما جوهرهای فلزی، مواد فلزی و فویل چاپ فلکسو  را برای دستیابی به ظاهر دلخواه ارائه می دهیم. به علاوه یک پوشش یا لمینیت می تواند روی برچسب شما قرار داده شود تا از آن محافظت کند. هر اندازه ای امکان پذیر است، برخی از موارد رایج به قطر 20 میلی متر، 25 میلی متر و 30 میلی متر هستند.

 

چاپ لیبل دیجیتال

دیجیتال اغلب برای برچسب های مدال مناسب است، زیرا برای دوهای کوتاه و چند برد مناسب است. فرآیند دیجیتال افست ما به کیفیت چاپ عالی می رسد که از نظر جزئیات غنی است.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های برچسب زدن مدال خود و درخواست قیمت رایگان با ما تماس بگیرید.

 

بخشی از تخصص ما این است که ساخت لیبل ها را آسان کنیم. ما خدمات زیادی را در پشت صحنه ارائه می دهیم تا از تجربه عرضه یکپارچه اطمینان حاصل کنیم. در زیر اطلاعاتی در مورد منابع مشتری، هالی اکسپرس، راه‌حل‌ها، چاپگرها و فناوری، آثار هنری و پیش چاپ، برچسب‌های Web4، مواد، تزیینات و جلوه‌ها، پیشنهادات خدمات و موارد دیگر خواهید یافت.

 

ما خوشحالیم که حامی و تامین کننده مدال ترجیحی لیبل صدفی  نمایشگاه شراب سلطنتی سیدنی KPMG 2018 هستیم. استیو کاباج و روهان رینولدز از تیم فروش ما در مراسم شام جوایز در 9 آگوست شرکت کردند، جایی که از یک وعده غذایی فوق العاده لذت بردند، شراب های برنده را نمونه کردند و توانستند شخصاً به برندگان جایزه تبریک بگویند.

پس از داوری بیش از 2200 نمایشگاه در سراسر نمایشگاه، 34 جایزه با مدال سلطنتی سیدنی اعطا شد و 121 برنده طلا، 275 نقره و 791 برنده دیگر در مراسم شام جوایز معرفی شدند. پنفولدز «KPMG Perpetual Trophy For Best Wine Of Show» را برای 2017 Reserve Bin 17A Chardonnay خود دریافت کرد. نتایج کامل از وب سایت انجمن کشاورزی سلطنتی در دسترس است.

 

ما همچنین غرفه ای در رویداد Exhibitor and Trade Tasting در 11 آگوست داشتیم که آن و روهان در آن حضور داشتند. این رویداد به غرفه داران این فرصت را می دهد تا تمام شراب های برنده را بچشند و محصول خود را در برابر سایر شرکت کنندگان محک بزنند. آن و روهان از فرصتی برای معاشرت با بسیاری از غرفه دارانی که در جوایز شرکت کردند (و برنده شدند) لذت بردند.

 

علاوه بر این، آن و استیو استیلز در ناهار برندگان جایزه نمایش شراب سلطنتی سیدنی که توسط Wine Communicators of Australia (WCA) برگزار شد، شرکت کردند. WCA، که ما عضو آن هستیم، سازمان ملی برجسته برای متخصصان فعال در شراب است. این رویداد بیش از 350 مهمان را به خود جذب کرد و راهی عالی برای قدردانی از برندگان و در عین حال لذت بردن از یک وعده غذایی همراه با مجموعه ای از شراب های برنده جایزه بود.

 

برای مشاهده گالری تصاویر از سه رویداد زیر را ببینید.

 

خوشحال می‌شویم به شما کمک کنیم با برچسب‌های مدال رسمی لیبل چاپی  پیروزی خود را جشن بگیرید. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید چیزها را کمی بیشتر شخصی‌سازی کنید، این دومین سالی است که می‌توانیم برچسب مدال‌های شما را با امتیاز تکی شما چاپ کنیم. البته، ما همچنین می‌توانیم با برچسب‌های سفارشی که مدال را در آثار هنری برچسب موجود شما می‌گنجانند، کمک کنیم.

 

ما اکنون برچسب مدال را برای سفارش در دسترس داریم. برای خرید لطفا به medallabels@hally.com.au ایمیل بزنید یا با مانوئل رونی با شماره 0407 247 439 تماس بگیرید.

 

ما هیجان زده هستیم که راه اندازی Web4Labels، پورتال مشتری ما را اعلام کنیم. Web4Labels به مشتریان خود دسترسی آنلاین کامل به سفارش، نقل قول، مدیریت آثار هنری، گزارش دهی و مدیریت موجودی - همه در زمان واقعی را می دهد.

Web4Labels یک ابزار قدرتمند است که به شما امکان دسترسی فوری و زنده به موارد زیر را می دهد:

 

مرتب سازی

نقل قول

مدیریت آثار هنری

گزارش نویسی

مدیریت موجودی

تاریخچه سفارش و ارسال

Web4Labels به طور یکپارچه و خودکار با CERM، سیستم اطلاعات مدیریت ما یکپارچه شده است. ترکیب قدرتمند CERM، Web4Labels، WebCenter (سیستم مدیریت آثار هنری آنلاین ما) و Esko's Automation Engine به ما این امکان را داده است که یکی از خودکارترین فرآیندهای سفارش، پیش چاپ و تولید را در صنعت توسعه دهیم. با این دقت و سرعت، هم در داخل و هم برای مشتریان ما همراه است.

 

مزایای استفاده از Web4Labels متعدد است و برای مشاغل بزرگ و کوچک:

 

سفارشات لیبل را خارج از ساعات کاری عادی انجام دهید

با وارد کردن داده های خود دقت را به حداکثر برسانید

از تکرار ثبت سفارش خودداری کنید

چند کاربر یا فقط یک کاربر

دسترسی به ویرایش می تواند محدود باشد - می توانید آنچه را که کاربران می بینند و سفارش می دهند کنترل کنید

سطوح موجودی اقلام فردی خود را در هر زمان مشاهده کنید

پیگیری وضعیت سفارش

کوتاه کردن مظنه و زمان تحویل سفارش

برای نمایش Web4Labels با یکی از کارشناسان برچسب ما تماس بگیرید.

ما مجموعه‌ای از چک‌لیست‌ها و بارگیری‌های مفید خود را جمع‌آوری کرده‌ایم که در اینجا در دسترس شما هستند.

 

 

نمودار جهت سیم پیچ برچسب

سیم پیچی برچسب به جهتی اشاره دارد که برچسب های شما روی رول قرار دارند. نمودار مفید ما اهمیت انتخاب جهت صحیح را توضیح می دهد و نمودارهای هر گزینه را دارد.

 

نمودار جهت پیچ در استرالیا

نمودار جهت سیم پیچ نیوزلند

چک لیست ها و بارگیری ها Haly Labels

 

الزامات آثار هنری

ما یک چک لیست برای ارائه درست آثار هنری ایجاد کرده‌ایم تا اجازه دهیم آثار هنری شما به‌طور یکپارچه در فرآیندهای پیش‌چاپ ما جریان پیدا کنند. همچنین حاوی اطلاعات مفیدی در مورد کیفیت آثار هنری است.

 

چک لیست آثار هنری برچسب هالی

راهنمای کاربر سیستم مدیریت آثار هنری آنلاین

سیستم مدیریت آثار هنری آنلاین ما بستری را برای مشتریان فراهم می کند تا آثار هنری برچسب خود را مشاهده و تأیید کنند. راهنمای کاربر ما اصول سیستم را پوشش می‌دهد، اگر سؤال دیگری دارید، لطفاً با مدیر حساب خود تماس بگیرید.

 

راهنمای کاربر مرکز وب هالی لیبلز

راهنمای کاربر Web4Labels

راهنمای کاربر Web4Labels ما برای دانلود در دسترس است. این سند یک راهنمای گام به گام برای استفاده از Web4Labels است.

 

راهنمای کاربر Web4Labels

شرایط تجارت

شرایط تجارت هالی لیبلز استرالیا

شرایط تجارت هالی لیبلز نیوزلند

  • میرعماد شریعتی